❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

نـــــــه بابا!!

داشتم پست قبلی رو مینوشتم که گفتم یه چرخی تو خبرگزاری ها بزنم یهو دیدم:

بنزین:1500 تومان!!!!!!!!!!

بنزین:1000 تومان!!!!!!!!!!

بنزین:2000 تومان!!!!!!!!!!

بنزین:1200 تومان!!!!!!!!!!

تو رو به خدا نه!!

عجب ما داشتیم از کار مردم تعریف میکردیم که ناگهان دولت کادویی به ما داد؟؟!!!

 لینک خبر رو میزارم برین بخونید توش گفتن:«قصد افزایش قیمت بنزین تا 2000 تومان است!!» ولی تا 30 ثانیه کپ کرده بودم.

"لینک خبر"

در حال خوندن خبر بودم که نـاگهان

آقای رویانیان بنزین 1500 تومانی رو تکذیب کرده بود و گفته بود:«بنزین 1500 تومانی کذب محض است.»

من که دیگه کامل گیج شدم، فقط دعوت میکنم لینک این یکی خبر رو هم بخونید:

"لینک خبر"

قضاوت با خودتون ولی من فکر کنم بوی گرونی میاد!!

و السلام


برچسب ها:

گرانی.گران شدن بنزین.بنزین 2000 تومانی.بنزین 1500 تومانی.گرانی بنزین.گرانتر شدن بنزین.قیمت بنزین.افزایش قیمت بنزین.گران شدن بنزین راست یا دروغ.بنزین.گروه مرصاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:34 http://besoyekhoda.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید
دوست عزیز من هم شما رو لینک کردم . ممنونم از همراهیتان .

موفق و سربلند باشی

محمد .

ehsan پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:37 http://roozbarooz.blogsky.com

نه با با

آره این جوریاست
واقعا
نــــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد