❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

نامه ای به دوستی آَشنا

«به نام او که حجتش خواهد آمد»

باز ما رو دلتنگی گرفت و باز هم داغون شدیم.

سلام آقا

ای مولای من، من نمیدونم از گناهانم بگم یا از غم دوریت...

اگه بخوام از گناهانم بگم دیگه نمیتونم حرف بزنم چون دیگه رویی برا ما نمونده رو سیاه شدیم آفا ما یه راه بیشتر نداریم جز انتظار...انتظار....انتظار....

از غم دوریت بگم که خیلی سنگینه میکنه، هر جمعه، غروب آفتاب، چشم خیس و انتظاری که هر لحظه در حال مرگم وقتی به انتظارت فکر میکنم.

مولای من، ما که جام عشقت رو تا آخر سر کشیدیم  اما آقا این رسمش نیست که دوری عشق بکشیم یه نگاهی به دل ما کن.... یه نگاه... فقط یه دونه....

آقا خسته شدم اونقدر نوشتم انتظار با سه تا نقطه که یعنی باز هم ادامه داره دوس دارم برسی تا من جلوی انتظار به جای نقطه بنویسم «تموم شد» اگر زنده ام به عشق این که بیای...بیا...

ببخشید آقا اگه پررویی کردم من یه دونه که خیلی دلم تنگه ولی...

بازهم...دوباره دعا میکنم که بیای...


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ


اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن

خدایا، ولىّ‏ ات حضرت حجّه بن الحسن

صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی

هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ

وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ

دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ

طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"


خب یه خورده دلمون آروم گرفت انشاء الله که بتونیم رخ زیبای مهدی(عج) رو ببنیم...

یه جمله دیدم خیلی قشنگه بخونید:


به امید روزی که در تقویم بنویسند
:: تعطیل ::
سالروز ظهور منجی عالم بشریت


.:اللهم عجل لولیک الفرج:.


برچسب ها:

یامهدی(عج).lind )u(.lind.whpf hgclhk.صاحب الزمان.یا صاحب الزمان.دعا برای فرج.دعا برای ظهور.دلنوشته ای به حجت خدا.نامه ای به صاحب الزمان.حضرت مهدی(عج).دلنوشته ای برای امام زمان.حجت الله.یا مهدی ادرکنی.منجی عالم بشریت.درد دل با امام زمان.دعای فرج.متن عربی دعای فرج.گروه رزمی فرهنگی مرصاد.گروه مرصاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شهیدی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 http://Rajai-255.blogfa.com

سلام شناختی ؟ وبلاگ خوب و زیبایی داری . به ما هم سر بزن . مطالب جدید داشتی خبرم کن . به زودی بیشتر هم رو می بینیم. یاعلی

سلام به شما آقا مهدی
خوش اومدی
بهتون سر هم میزنیم
اصلا هر چی شما بگی!!

مهدی شهیدی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 http://rajai-255.blogfa.com

سلام . ما شما رو به عنوان " گروه رزمی فرهنگی مرصاد " و با آدرس "http://mersadgroup.blogsky.com/" لینک کردیم شما هم می توانید ما را به عنوان " پایگاه اطلاع رسانی شهید رجایی " و با آدرس "http://rajai-255.blogfa.com" لینک کنید. با تشکر . یا علی

سلام
دمتون گرم 2 تا نظر گذاشتین!!
شما هم لینک شدین!
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد