❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

یادمان شهید چمران در تالار کوچک کشور!!

«هو الشهید»
حتما بخونین...حتما!!
مراسم در تالار کوچک کشور!!!

درج در ادامه مطلب....(حتما بخونین فکر کنم لازمه بدونین!!)

ابتدا وظیفه خودم میدونم یادی کنم از شهید والا مقام دکتر و دانشمند برجسته چمران و درود بفرستم به مقام و راه پاک شهیدان این مرز وبوم؛
دیروز به همراه یکی از دوستان بنا بود بریم بزرگداشت شهید چمران که خیلی خوشنود به مراسم رفتیم و امیدوار بودیم حداقل یاد شهیدان را گرامی بداریم، گر چه کوتاهی کردیم!!
مراسم قرار بود ساعت 5 در تالار بزرگ کشور باشه و ماهم با این فکر رفتیم؛به جلوی درب ورودی که رسیدیم متوجه شدیم که جمعیتی از کوچه کنار دارن میرن و سربازی هم میگه: «بفرمایید مراسم شهید چمران داخل کوچه!!» با خودم اول فکر کردم شاید کسی از درب اصلی اومده که نمیذارن بریم بعد متوجه شدم نه مراسم داخل یه سالن دیگه بود، رفتیم تا رسیدیم به درب خود سالن، میخواستیم وارد بشیم ولی عرض در کوچیک(کمتر از یه سانت) بود، تا به داخل وارد بشیم تمام عضلات بدنمون به حال اومد، خلاصه و مفید بگم وقتی رفتیم یه سالن حدودا 1000 نفره(کوچولو یا فنچول بهتره) بود؛ گفتیم خب دیگه چه کنیم وقتی من رسیده بودم ساعت 5/15 بود انتظار داشتم برنامه شروع شده باشه دیدم یه 10 15 نفر ریختن رو سن دارن کارای آماده کردن رو انجام میدن!! این موضوع تا ساعت 6 طول کشید!!
بالاخره مراسم شروع شد پس این همه مشکل آقا سید جواد هاشمی اومد و کلی دلجویی کرد ومعذرت خواهی ماهم گفتیم دیگه چه کنیم شده!!
بعد مدتی آقای مهندس مهدی چمران(برادر گرامی شهید چمران) اومدن رو سن؛ شروع کردن به گفتن مطالبی از شهید چمران بعد مطلب جالبی گفتن (نقل به مضمون):«ما فکر میکردیم در کشور، مقدار کمی ناهماهنگی باشد ولی نه در اینجا یعنی وزارت کشور!! ان شاء الله که مسئولان به فکر دنیا و میز خود نباشند» بعد همه گفتن ان شاء الله و ناگــــــــــــهان؟؟!!
میکروفن قطع شد که تعجب آور بود در اون همه مدت و در اون لحظه و فقط میکروفن و تصویر....؟؟!! من نمیگم قطع کردن شما قضاوت کنید!! بعدش مراسم خوب گذشت و هنرمندان خوبی اومده بودن.
ولی من اصلا راضی نبودم(نظر خودمه) واصلا در شان و منزلت شهدا عمل نشد و بماند....
البته شهید چمران و شهدای دیگه هیچ نیازی به همچین برنامه هایی ندارن فقط من و امثال من هستیم که نیازمند این بزرگداشت ها هستیم که اونم گفتم...!!!
هی شهدای ما همیشه باید مظلوم باشن تو جنگ، بعد جنگ، الان چرا؟؟!!
قضاوت با شماست...
فقط مارو هم یه کوچولو دعا کنین
والسلام


برچسب ها:

بزرگداشت شهید چمران.مراسم بزرگداشت شهید چمران.بزرگداشت شهید چمران در تالار وزارت کشور.بزرگداشت شهید چمران در وزارت کشور.مراسم بزرگداشت شهید چمران در وزارت کشور.یادواره شهید چمران.سالروز شهادت شهید چمران.اخبار شهید چمران.اخبار مذهبی.اخبار شهدا.گروه مرصاد.گروه رزمی فرهنگی مرصاد.یادمان شهید چمران.شهید چمران.

نظرات 1 + ارسال نظر
amk پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:32

التماس دعا

بروی چشم
ملتمسیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد