❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

❖گروه رزمی فرهنگی مرصاد❖

۞☫عشق تمام معادلات را بهم میزند☫۞

میلاد موعود مبارک!!

فرخنده میلاد امام المهدی المنتظر الغریب (عج)

مبارک باد

نظرات 1 + ارسال نظر
مبارز زخمی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 http://www.mobareze-zakhmi9.blogsky.com

آزادی یعنی اینکه شما آزاد هستی هر کاری انجام بدی به شرطی که به دیگری آزاری نرسونی
آزادی ها هم عبارت هست از آزادی بیان، آزادی پوشش ، و از همه مهم تر آزادی مذهب ! که شوربختانه در این مملکت اسلامی هیچکدوم از این ها وجود نداره !

اول سلام بعدا کلام سلام به شما!!
آزار نرسونی!! بله دقیقا منم نظرم همینه آزار به هیچ کس نرسه!!
وقتی خداوند در قرآن میفرماید: «لا اکراه فی الدین» دیگه حرفی باقی نخواهد موند و آزادی جزء مهم ترین ارزش های انسانی که خداوند قرار داده مشخصا نباید سرکوب بشه!!
شما گفتی آزادی دینی نیست در کشور من میگم هست!! چرا میگم ما انوع ادیان رو در کشور داریم که دارن زندگی شون رو میکنن و به کسی هم توهین نمیکنن و اگر بخوان هم با هم بحث کنن باید در میدان حرف با هم بحث کنن!!
آمار میدم ببین:مسلمان ، 19823 زرتشتی ، 109415 مسیحی ، 9252 کلیمی ، 54234 سایر ادیان و 205317 نفر اظهار نشده(طبق آمار 1385)
و در ایران براحتی زندگی میکنن و کسی هم نباید بهشون آزار برسونه!!
و اما اینکه ما بی خود انقلاب نکردیم 98 درصد و اندی کم نیست که مردم پذیرفتن(حتی ادیان دیگه هم دوست داشتن این اتفاق بیفته)!!
بعد خیلی راحت بازهم مرد با آزادی نماینده و رئیس جمهور انتخاب کردن و قانون رو تایید کردن و کلی انتخابات که موجب بشه آزادی نشون بده!!
در مورد پوشش فقط اینو بهت بگم که من با گشت ارشاد و امثالهم مخالفم ولی باید راه کاری برای حفظ پوشش باشه!!(البته من مخالف آزادی نیستم)
آزادی بیان هم رهبر انقلاب دیگه چندبار باید بگن که یه عده حالیشون بشه(البته بگم من با اینکه هرکسی هرجوری خواست تو مجامع عمومی حرف بزنه مخالفم، البته بازهم این کلیه و من تبصره دارم برا این موضوع!!)
ولی من به شما قول میدم که یه مقاله درست و درمون در مورد این بنویسم و بذارم که مشکلی پیش نیاد!!
اگر پررویی شد شما ببخشین!!
باتشکر از این که از غریضه انسانی خودت حمایت میکنی!!
موفق باشید!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد